Garanti ve İade Şartları

  GARANTİ VE İADE ŞARTLARI

www.aycat.com.tr  üzerinden satın alacağınız ürünler imalatçı firma garantisi altındadır. Satın aldığınız ürün ile beraber yollayacağımız fatura, bu ürünler için garanti belgesi yerine geçmektedir. Bu sebeple tarafımızca sizlere yollanacak olan faturaları lütfen özenle saklayınız. Ürünlerimizi kullanmadan önce kullanım kılavuzunu ve kullanım talimatlarını dikkatlice okuyunuz.

Aycat Kedi Tuvaleti bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı malzeme ,  işçilik ve üretim hatalarına karşı ürünün teslim tarihinden itibaren 2 (İKİ) YIL SÜRE İLE GARANTİ EDİLMİŞTİR.

A-  2 YIL GARANTİ

Aycat Kedi Tuvaleti, bu ürünü ve tüm parçalarını garanti eder, ürünün alındığı günden itibaren garanti süresince, işçilik hatası ve hatalı parçalara karşı garantilidir ve ücretsiz değiştirilir.

– Bu iki yıl garanti  2  yıl süresince geçerlidir ve malzeme,işçilik ve üretim hatalı parçaların değişimini öngörür. Bu garanti ,hatalı kullanmaktan, ihmal ,ilgisizlik ve bakımsızlıktan dolayı oluşan,resmi olmayan (izni olmayan) parçaların değiştirilmesi veya kullanılmasından dolayı oluşan hataları kapsamaz.

– Eğer ürün hasarlı veya özürlü bir ürün ise, Aycat Kedi Tuvaleti , tüketicinin hatalı parçasını hiç bir ücret almadan değiştirir. Tüketiciden bu değişim esnasında kargo ücreti alınmayacaktır. Üründe hatalı bir parça bulunduğunda lütfen  0534 964 33 70 nolu telefondan Whatsapp İletişim Kurabilirsiniz Yeni parça en kısa zamanda tarafımızdan tüketiciye ulaştırılacaktır. Eğer tüketici değiştirilecek parçada herhangi bir tamir veya değişiklik yaparsa , Garanti ortadan kalkar. İki yıl Garanti sadece Türkiye sınırları içerisinde geçerlidir.

– Aycat Kedi Tuvaleti , Kaza veya tabiata bağlı olarak oluşabilecek hasarlardan sorumlu değildir. Bu garanti size sadece belirli yasal hakları vermektedir.

 B- İADE ŞARTLARI

Şirketimiz , tüketici haklarını korumakta ve satış sonrası müşteri memnuniyetini en ön planda tutmaktadır. Satın aldığınız ürünlerle ilgili yaşayabileceğiniz memnuniyetsizlik, üretim ve malzeme kaynaklı her türlü sorun, titizlikle değerlendirilmekte ve en kısa sürede çözüme kavuşturulmaktadır.

Ürün iadesi konusunda sizlere daha iyi ve hızlı bir şekilde hizmet verebilmemiz için gerekli olan şartları aşağıda bulabilirsiniz; Bunlardan herhangi birinin eksik olması durumunda ürün iadesi kabul edilmemektedir.

-İadelerinizi Lütfen YURTİÇİ KARGO ile tarafımıza gönderiniz.

– İade adresimiz YURTİÇİ KARGO İSTANBUL- BEYLİKDÜZÜ / BEYKENT  ŞUBESİ – ÖZKAN ERDOĞMUŞ

-Ücret iadesi talebi ile gönderilen kargolar eğer karo ücreti ödenmemiş ise,firmamıza  iade edilen ürünün kargo bedeli  düşülerek ücret iadesi yapılmaktadır. eğer kargo daha yüksek tutmuşsa yüksek tutar dikkate alınmaktadır.

-6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereğince ( 124/d ) iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanlar mallar (ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması kaydıyla)

-Kullanılmış Tuvalet ,kum ve birleşen aparatları ( ızgara ve hortum )  Hijyen açısından ve geri dönüşümü olmayacağı için  iadesi mümkün olmamaktadır,

-Kullanılmamış faturalı her türlü ürünümüzü 15 gün içinde koşulsuz ve şartsız iade edebilirsiniz.

A-ÜRÜN İADESİNDE TALEBİMİZ

-İade edilecek ürünün tüm parçalarının eksiksiz olması

-İade edilecek ürünün faturası (Tüm nüshaları ile birlikte)

-Ürün iadesinden önce bizimle iletişime geçerek bildirimde bulunulması

B- İADE EDİLECEK ÜRÜN

-Hasar görmüş ürünlerin iadesi kabul edilmez.

-İade edilecek ürünün,15 gün içerisinde teslim alındığı şekilde, eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.

C-İADE EDİLECEK ÜRÜNÜN FATURASI

– İade işlemi için ürünün faturasının gönderilmesi gerekmektedir.

D-DIGER SARTLAR ve IADE KARGO ÜCRETLERI HAKKINDA

-Gelen ürünlerin, iade şartlarına uygun ulaştırılması durumunda ürün tutarlarının iadesi, ürünün tarafımıza ulaştığı gün isleme alınacaktır. İadenin hesabınıza yansıma süresi, 15 iş gündür. Kredi kartına yapılan iadeler 15 gün içerisinde hesaba yansımaktadır.

 E-İADE EDİLECEK ÜRÜNÜN GÖNDERİLMESİ

İade edilecek ürün sadece anlaşmalı olduğumuz YURİÇİ KARGO firması tarafından teslim alınabilir. Bunun dışında herhangi bir kargo şirketiyle elimize ulasan ürünlerin iadesi ve ulaşım bedeli kabul edilmeyecektir.

F-GENEL İADE ŞARTLARI

İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.

Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örnek: orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez) tekrar satılabilirdik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir dilekçe göndermeniz veya fatura arkasına belirtmeniz gerekmektedir.

İade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Bu durumda da anlaşmalı kargolar ile gönderim yapmanız gerekir. Diğer durumlarda ise kargo ücreti size aittir.

G-SİPARİŞ İPTALİ

Değerli müşterilerimiz yanlış verdiğiniz veya vazgeçtiğiniz siparişlerinizi iptal ettirebilirsiniz. İptal ettirme işleminin hızlı bir şekilde gerçekleşmesi için lütfen iletişim kısmındaki telefon numaramızı kullanarak irtibata geçiniz. Mail ile irtibatlarda gecikmeler yaşanmaktadır. Bazen yoğunluktan mailler geç kontrol edilmektedir. Ürünün kargoya verilmiş olma ihtimali ortaya çıkmaktadır. İptal işlemlerinde ürün kargoya verilmemişse ücretin tamamı işlemi gerçekleştirdiğiniz yöntemle iade edilir. Ürün kargoya verilmişse kargo ücreti veya ücretleri kesilerek iadesi yapılır.

 Aycat.com.tr bir alışveriş sitesi üzerinden online olarak satın alacağınız ürünler imalatçı ve ithalatçı firma garantisi altındadır. Satın aldığınız ürün ile beraber yollayacağımız fatura, bu ürünler için garanti belgesi yerine geçmektedir. Bu sebeple tarafımızca sizlere yollanacak olan faturaları lütfen özenle saklayınız. Ürünlerimizi kullanmadan önce kullanım kılavuzunu ve kullanım talimatlarını dikkatlice okuyunuz.

Taşıma Sırasında Hasar Görmüş Ürünler

Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız kargo yetkilisi önünde açıp kontrol etmeniz gerekmektedir. Eğer üründe bir tahribat mevcut ise kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız. Ürünün iadesi ancak varsa hediyesi ve ürünün bütün standart aksesuarları; ambalajları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte geri gönderildiğinde alınmaktadır

Hatalı Ürünler

Teslimat sırasında fark edilemeyip uygulamada meydana çıkan hatalı ürünleri hatalarını belirterek fatura ve sipariş numaralarınızı içeren e-maili sipariş@aycat.com.tr adresine gönderiniz veya Aycat yetkilileri ile 0534 964 33 70 iletişim kanalları ile irtibata geçiniz. İade gerekçeniz uygun görülürse faturayı iade edilen ürün ile birlikte mağazamıza aras kargo aracılığı ile gönderdikten sonra hatalı ürün yenisi ile değiştirilecektir. hatalı ürün nedeniyle ödenecek taşıma masrafları tarafımızca karşılanacaktır.

Memnuniyetsizlik sebebi ile yapılan iadelerde kargo ücreti yapılan ödemeden düşülerek ürünlerin fiyatlarının ödemesi tarafınıza yapılmaktadır.

Garanti ve iade şartları ile ilgili danışmak için lütfen 0534 964 33 70 nolu  telefondan iletişime geçiniz.

Whatsapp Müşteri Hizmetleri
Yardımamı ihtiyacınız var ?
Kedi dostu Aycat Kedi ürünleri websitemize Hoşgeldiniz... 👋

Size nasıl yardımcı olabiliriz...?